Czołem, niezalogowana osobo!

Paciak.pl to społeczność motocyklistów skupiająca się głównie na świetnej atmosferze. Nasze forum jest dostępne dla zarejestrowanych użytkowników. Nie krępuj się i dołącz do nas.

Multistrada 950 S(zara)


  • BBB MotorradBreslau

    Dziś przetestowałem Multistradę 950 S, moto które już miałem okazję testować ale jeszcze bez elektroniki dodanej w wersji S.

    Jako że na codzień też jeżdzę V2 to na Multistradzie dużo lepiej się czuję niż w BMW. A przyzwyczajenie do krótkiego gazu ze Scramblera powoduje że nawet w trybie sport Multi da się bez problemu ogarnąć.

    Multi ma super dźwięk silnika na standardowym wydechu, tak samo jak 950, dźwięk dużo ładniejszy niż w BMW.

    Quick shifter działał lepiej niż w BMW, w górę czy w dół bez żadnych problemów, po chwili jazdy można zapomnieć o sprzęgle no i wygląda na to że wtedy też można zapomnieć o odbieraniu gazu przy wrzucaniu w górę. Zrzucenie do przyspieszania też super działa.

    Pierwszy raz testowałem motocyklowy tempomat, fajna sprawa, można dać odpocząć prawej ręce w czasie dłuższych przelotów. Nie ma zwiększania/zmniejszania prędkości jak w aucie chociaż w sumie tak na logikę to w motocyklu to chyba nawet lepiej.

    Dostęp bezluczykowy wygodny, ale idąc na stację miałem lekki dyskomfort i miałem wrażenie że zaraz ktoś nią odjedzie. No i oczywiście był lekki przypał na światłach - raz zgasła przy ruszaniu i próbując ją odpalić wyłączyłem system.

    Na moto da się schować przed wiatrem, szybę można regulować jedną ręką w czasie jazdy. Śmiesznie jest jak przypominam sobie recenzje motocykli w których opisują moto w którym regulację robi się na parkingu za pomocą zestawu kluczy 🙂 Przy 200 komfort jak na Scramblerze przy 100 (testowane na niemieckiej autostradzie).

    Trochę wibrowały podnóżki przy większej prędkości, ale dziś mocno wiało i wydawało mi si że to bardziej od wiatru (?) niż od silnika. Na pewno bym je jednak wymienił na takie a’la off-roadowe z nakładanymi gumkami, bo na tych stockowych nie czułem się pewnie.

    Nie wiem czy to wina pół aktywnego zawieszenia i ustawień, czy spadku mojej wagi o 10kg od czasu testowania zwykłej 950, ale trochę trudniej było do ziemi dosięgnąć. Manewrowanie parkingowe całkiem pewne, ale domyślam się że po zatrzymaniu się przy 5-10cm dziurze i trafieniu w nią nogą może być paciak 😄

    Da się szybko ogarnąć ciasne i wolne zakręty - potestowałem ósemki, zawrotki itp. Szybsze zakręty też łatwiej bo da się złapać nogami za profilowany zbiornik czego u mnie w Scramblerze nie ma.

    S wychodzi na prowadzenie, F 850 GS spada na drugie miejsce a Multistrada 950 na trzecie 😄

    IMG_6599.jpg
    IMG_6601.jpg



  • @muaddib czy ona ma już kolorowy wyświetlacz?
    PS. Mi na zimnym 9/10 gaśnie przy przystanku tramwajowym pełnym ludzi, gdzie ulica jest lekko pod górkę :))) Ja im po prostu daję czas na popatrzenie na mnie :yay:


  • BBB MotorradBreslau

    @Bartosz_Paczkowski tak, nie jest jakiś tak przesadnie czytelny, ale jest ok:

    https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/2018-ducati-multistrada-1260-comes-with-important-changes_3.jpg

    Nie potestowałem integracji z aplikacją od Ducati bo się wysypała dziś na telefonie i nie udało się jej uruchomić.

    Gaśnie Ci jak nic nie robisz? Mi zgasł bo puścilem sprzęgło a N coś (chyba) nie weszło.

    Ogólnie u Ciebie w SS jest ten sam silnik i są te wszystkie bajery co w tej Multistradzie? Czyli masz taką niską Multistradę, tak? 😄



  • @muaddib ja jestem przeokrutnie napalony na Ducati Hyperstrada 821. Trochę inny motocykl, ale też turystyk od Ducati.


  • BBB MotorradBreslau

    @Włóczykij właśnie tego coś nie rozumiem, turystyczne supermoto 🙂 Klienci i Ducati chyba też nie rozumieli bo go wycofali. Hyperstrada czymś się różnił jeszcze oprócz bagaży?

    Ale w tym tygodniu widziałem na żywo Hypermotarda i Aprilię Dorsoduro i oba są pięknę. Chciałbym takie też, ale nie wiem po co 😄



  • @muaddib A do mnie właśnie przemawia. To jest moto do lekkiej turystyki, ale na co dzień też powinien się świetnie sprawdzić. Takie moto do szalenia wokół komina i sporadycznych dalszych wypadów - czyli cały ja.

    Agresywna sylwetka, V2, i zdolności do jazdy na dalszym dystansie. No mega.


  • Krzoki BBB MotoWarszawa

    @brick niejedną gumę spali XD



  • @brick cytat wyrwany z kontekstu. Manipulacja !



  • @muaddib nie gaśnie 😛 you must be >N<ew here 😄 porównywałem oba i można powiedzieć, że mam obniżoną multi, bez jakiś fancy bajerów naturalnie czy corner abs


Zaloguj się, aby odpowiedzieć